Τρίτη 21 Μαΐου 2013

....και καλη αρχη...

Ας γνωριστουμε λιγο...

      Είμαι η Σέρη (σύμπτηξη του ονόματός του και ενα ψευδώνυμο που μου άρεσε παντα), και ασχολούμε με τα οικονομικά. Στον ελεύθερο μου χρόνο, ασχολούμαι με οτι μου καρφωθεί, καθότι Τοξότης, οπότε το γραφείο μου είναι παντα γεμάτο με μια πληθώρα αντικειμένων, τα οποία είτε θα εχουν την τύχη να μετακομίσουν σε φιλικό σπίτι (μετά την όποια μεταμόρφωση), είτε θα καταλήξουν 'άκλαυτα' στον κάδο!!!

     Κατα κύριο λόγο όμως, την ζωή μου απαρτίζουν και απασχολούν συγγενείς, φίλοι και γνωστοί. Είμαι κοινωνικό άτομο και απο πάντα είχα μια εξαιρετική θέση παρατηρητή. Αυτό ίσως είναι και το χαρακτηριστικό που με έκανε να μπορώ να έχω μια σφαιρική άποψη και να βοηθώ όποτε μπορούσα, όχι μόνο φίλες αλλά και φίλους!!!

      Στο blog αυτό λοιπόν, θα σας παρουσιάσω τα δικά μου συμπεράσματα και τις δικές μου παρατηρήσεις, για σχέσεις, φλερτ και γενικές χαρακτηριστικά συμπεριφορας προς το άλλο φυλο....so feel free να αφήσεται ενα σχόλιο ή ακομα και ερώτηση, οπώς επίσης και θέμα για επόμενη αναρτηση.


Ως την επόμενη φορα....


Σέρη!

6 σχόλια:

  1. Καλή αρχή. Κάνε μια ανάρτηση για τις παράλληλες σχέσεις και την άποψή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πλεκτοκόριτσο!!! χχχμμμμ...παράλληλες σχέσεις...εδώ έχει ζουμί η υπόθεση!!!

      Διαγραφή
    2. nai nai kleptokoritso ta elises esi ola me tis kanonikes kai tora thes lisi kai gia tis paralliles xixixi

      Διαγραφή
  2. kalorizikooooooooooooooo .aaaaaaaa to garsonaki einai gitonaki erxete stin idia stasi kathe proi kata tis 10 xixixi ade ade seri ela na paroume mazi leoforio

    ΑπάντησηΔιαγραφή