Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Latin βραδιες

Επειδη η εμπειρία ήταν...ξεχωριστή, θα τη μοιραστώ.

   Μετά απο πιέσεις και βασανιστικά τηλεφωνήματα....απο την μεριά μου, δέχτηκε και η κολλητή και μια φίλη μου να πάμε σε latin βραδυά. Παρεπιπτόντως, ήταν της φίλης μου η σχολή χορού που τη διοργάνωνε, καθώς μετά απο έναν χωρισμό, αποφάσισε να κάνει μαθήματά. Εγώ γενικά είμαι 'Οπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη', γι'αυτό και ήθελα να πάω!!! Ετσι λοιπόν, βρεθήκαμε να πίνουμε ποτάκι αναμεσα σε λάτιν χορευτές και δασκάλους και καμία απο μας δεν ήξερε που να πρωτοκοιτάξει! 

    Οι παρατηρήσεις της βραδιάς είναι οι εξής: 

1. Οι λάτιν χορευετές είναι σέξυ:

   Οσο και να θέλετε να το αρνηθήτε, όσο και να λέτε "όχι, εγώ? Ποτέ!!". ψεύδεστε και το ξέρετε!!! Οταν βλέπεις άντρα να κουναει γοφό με τέτοιο τρόπο κ να σε χορεύει έτσι...όποια μπορεί να αντέξει δεν έχεις δεί ακόμα τον σωστό. Προσωπική άποψη: αν το "κουνάει" 10% όπως το κουνάει στην πίστα, δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο. Απλά γύρνα έξω με ένα τεράστιο χαμόγελο να σκάνε οι υπόλοιπες...χαχαχα

2. Η αυτοπεποίθηση είναι τρομερό ατου:

   Το έχω δεί σε διάφορες περιστάσεις, το είδα κ το επιβεβαίωσα και χθες. Όταν έχεις αυτοπεποίθηση , μπορείς να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα....και κάτι παραπάνω!!!


   Περιμένω σχόλια και τις δικες εμπειρίες, καθώς και θέματα για επόμενες αναρτήσεις.


Ως την επόμενη φορά...


Σέρη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου